Tuesday 22 July 2014

Ni tröttar (INTE) ut mig

Jag blir så trött på alla era korkade inlägg om hur många invandrare Sverige har "släppt" in.
Ingen av er "skribenter" har lidit så mycket som en sekund på grund av invandringen, den har till och med givit er något att gnälla och fokusera er frustration på så att ni slipper fokusera på er själva. Ni bor i världens rikaste land och har mage att gnälla över att ni har sätt en tiggare med en mobil eller en somalisk kvinna med ett körkort. Jag lovar er att vare sig tiggaren eller den somaliska kvinnan har gjort era liv mer miserabla än dom redan var.
Stå upp för vad ni tycker är det verkliga problemet istället, det som ni inte kan hantera, det ni är så rädda för, det som ni inte förstår: Att deras liv ser annorlunda ut från vad ni är vana med.
Vad tror ni då att dom gör?
Jo, dom ska ta över hela nationen. Somalier, Finnar, Syrier, Tyskar och Afghaner är här för att ta alla "Svenskars" jobb och bostäder och inte nog med det, sedan kommer Norge och tar alla våra Svenska arbetare härifrån.
Paniken sprider sig nu hos 10 % av Sveriges medborgare. Dom 10 % som faktiskt förstår att Sverige kommer att styras av sharia lagar innan nästa val och att den pigmentfattiga "rasen" kommer att utrotas helt, för att alla Svenska tjejer vill ha turkar och alla Svenska killar vill ha Thailändskor. Var kommer detta att sluta? Jo, det kommer bara att finnas svenska bögar och flator kvar.
När jag nu tänker efter så förstår jag hur fruktansvärt jobbigt ni måste ha det. Att ni, ensamma ska behöva bära på denna kunskap och börda om Sveriges och den vita rasens annalkande undergång på era utarmade, sköra och bleka axlar, utan att någon riktig ( Svensk ) människa tar er på något som helst allvar.
Nä, ni lyckas inte trötta ut mig men jag känner något för er, någon form av sorg blandat med ilska och medlidande. Hur såg er inre resa ut från barndomen till idag? Jag vet åtminstone att det finns en människa bakom era trasiga ideal, er fallna moral och era vanföreställningar.

4 comments:

  1. Hade Adolf Hitler och Moder Theresa samma värde för mänskligheten? Alla människor har inte samma värde. Våldsamma fascister och folkmördare har mindre värde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej anonym! Alla människor har samma värde. Ingen föds ond! Vi måste sluta döma människor och börja döma människors handlingar istället.

      Självklart finns obotligt onda människor men dom är väldigt få.

      Delete
  2. Så du säger att de finns 10%. Inte fler inte mindre? Vart har du fått den faktan ifrån? På pekar du att SD är rasister vill jag har fakta som pekar på det också. Vrf är inte Så eller M eller V rasister? De säger också att det finns gränser

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://polimasaren.wordpress.com/2014/10/30/de-sverigedemokratiska-riksdagsledamoterna-2014/

      Varsågod.

      Delete